raye dgn air mate :')

  Salam . tajuk atas tuh yg aku nk cite nih . beginih lah kisah nye . aku ade hantar msg yg sgt penting . rahsia dalam hidop aku . so , aku tersilap hntr kepade kekasih yg aku sygi . aku bukan sngaje , adeq aku yg hntr msg tuh . budak gedik la katekan . memang sedih woo . kalau aku hina sgt kat mate dy . okey . but i still love he soo dammnnn . kalau dy tahu ape sebenar nye penyakit aku . ya allah , mcm mane lah perasaan dy .

 perlu ke dy merajuk ? yes . itu sumer salah aaku , aku yg buat dy pensan . aku yg buat dy sedih , aku buat dy sgale2 nye . but aku xleh gembirakan dy sedang kan dalam sari idop aku dipenuhi dgn air mate . yes . aku tahu . penyakit aku xboleh nak sembuh , aku cakap kt dy yg penyakit aku nih simple sgt . sory sy tipu awk , sy tipu untuk kebaikan . dy memang sakit aty ngn prangai aku , BFF aku . slalu tgk aku menderite . aku meraung kesakitan , kesakitan yg aku alami sgt pedih . pernah sekali . nk naek tangga skola . aku memang sakit sgt2 . hari tuh hari yg berrmakna bagi aku . hari perlawanan futsal pringkat daerah . aku jatuh dari tangga ,

 aku ckp kt dy yg fone aku rosak , tapi aku stay kt hospital . aku off fone . aku takot dy risau psal aku . aku memang xsuke menyushkan org . kwn aku chat ngn dy n ckp passal aku kt hospital . mak aii , dy bocorkan rahsia aku . xsanggip aku melepaskanya . . ya allah . berikan lah hamba mu hidup denga sempurna . ya allah . berikan lah kepercayaan mohd faris nazran kepadaku agar tidak memainkan perasaan aku . kalau engkau boleh membukaa hati nya . ya allah . andai dy tahu . bagaimana perasaan aku terhadapnya . aku kan ucap kan beratus2 kali yg aku sangat MENYITAINYA , ya allah andai ajal ku hanya di sini . engkau jaga lah dy dengan sempurna . engkau lindungi nya dari bahaya . engkau jauhi nya dari azab neraka . ya allah . aku rela memberikan ape sahaja yg dia mahu , tapi KEBAHGIAAN hanya engkau yg menetapkan nya ,

 ya allah . walaupon aku hina di depan matanya , walaupon aku hanya budak , walaupon aku hanya org biasa di matanya , walaupon aku hanya seorg perempuan yg bodoh di matanya . tpi aku hanya memiliki dy seorg . aku menyayangi nya dengan sepenuh hati aku . aku bersumpah . jikalau aku memainkan perasaannya , kau ambilah nyawaku dengan kejamnya , sebagaimana hati nya terluka dengan sifat ku . amin ya rabal alamin . i just wanna say . I LLOOOVVEEE HEEE SOOOOO DDDAAAMMMMMNNN !!

No comments:

Post a Comment