sakit mata ..

 why mate aku sakit ? n why mukke aku slalu pucat . ya allah . mngapa aku jadi begini . aku takut aku xleh ambik ujian UPSR nanti . tinggal brape hari lagi . but why ? mate aku ? kesihatan aku ? aku slalu murung .. my fren said . mane myra yg dulu .. kamon la myra . get smart , but why ? rase cam xselesa ngn idop aku skunk . memang aku nk 5A but dgn aku tangong sakit nih .. mate aku . why kau sakit weyy ? ade aku wt salah ke . why setiap kali aku pejam mate . rase pediss .. why tuh ? kdg2 . mate aku cam xley tgk org je .. hmm . bia la .. n sape2 yg aku marah dkt skola xdik ., sory k . mood aku xbaek la fren . kdg2 aku senyum . kdg2 aku menangis sorg2 . but . jgn tnye la .. korg still akn thu punye . hmm . UPSR ? xready lgi la . rase cm nk trus naek foam 1 pulak . rase malas . pikirkan result trial ari 2h . teruk =,= . so . rase takot la pulak .. but , aku xnk kecewa kan pak we n pamily aku , n aku thu sumer nye menaruh harapan supaye aku ley result yg terbaek . but . boleh ke ? hmm . bia la . mak aku kate , trial memang susa , tpi kalo UPSR sbenar still snang . tuh jaman nenek moyang mak bapak aku , skunk da moden . dulu 4A je kan . skunk da 5A . yg lagi truk nyye . MT n SN .. perghh. bapak aku pakar MT , n mak aku pakar SN , but . asal ank dy xikot mak bapak dy . bodoh nye kau myra .. malu kan mak bapak kau je .. hmm . stakat ni je la .. nk gi study lak .. k bye lop you so damn :)

No comments:

Post a Comment